Jak zarejestrować się do urzędu na wizytę (Wrocław, Warszawa)
Jak zarejestrować wizytę w urzędzie ?
W obecnym czasie ze względów bezpieczeństwa, aby udać się do urzędu konieczne jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji wizyty. Taka rezerwacje prowadza miedzy innymi Mazowiecki Urząd Wojewódzki i Dolnośląski Urząd wojewódzki.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Aby umówić wizytę w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim można skorzystać ze stron:
-
https://rezerwacje.duw.pl/pol/login -Aby zarezerwować wizytę w urzędzie, konieczne jest utworzenie konta . Podczas zakładania profilu należy podać swoje imię i nazwisko, adres mail, nr telefonu oraz utworzyć hasło. Po przejściu procedury rejestracji na nasz adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym założenie konta. Następnie po kliknięciu w link zmieszczony w mailu nasze konto jest już w pełni utworzone pełni utworzone i po zalogowaniu można przejść do procesu rezerwacji. Ostatnim etapem jest wybranie daty i godziny wizyty. Po dogonieniu rezerwacji na nasz adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji.
-
https://pio-przybysz.duw.pl/rejestracja - Aby zarezerwować wizytę w urzędzie, konieczne jest utworzenie konta. Podczas zakładania profilu należy podać swoje imię i nazwisko, obywatelstwo, pesel, datę urodzenia, dane z dokutemu osobistego paszportu lub karty pobytu, dane kontaktowe tj. adres korespondencyjny, adres email i telefon kontaktowy. Ostatnim etapem przy podawaniu swoich danych to akceptacja regulaminu oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Po przejściu procedury rejestracji na nasz adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym założenie konta. Następnie po kliknięciu w link zmieszczony w mailu nasze konto jest już w pełni utworzone pełni utworzone i po zalogowaniu można przejść do procesu rezerwacji. Ostatnim etapem jest wybranie daty i godziny wizyty. Po dogonieniu rezerwacji na nasz adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki:
po wejściu na stronę mamy już zaczytaną instytucję następnie wybieramy lokalizację, wydział i sprawę. Gdy zaznaczymy wszystkie wymagane pola witryna automatycznie wygeneruje kalendarz, gdzie będzie możliwość wyboru godzin. Następnie klikamy przycisk „ Zarezerwuj ”.Strona kieruje nas na etap podania opisu lub numeru sprawy, imienia i nazwiska, adresu email i numeru telefonu. Ostatnim etapem jest zatwierdzenie danych. Potwierdzenie zatwierdzonej rezerwacji zostanie wysłane na nasz adres mailowy.
-
Aby zarezerwować wizytę w urzędzie, konieczne jest utworzenie konta. Podczas zakładania profilu należy podać swoje imię i nazwisko, adres mail, nr telefonu oraz przygotować hasło. Po przejściu procedury rejestracji na nasz adres mail wysyłana jest wiadomość z linkiem potwierdzającym założenie konta. Następnie klikamy link zmieszczony w mailu i nasze konto jest już w pełni utworzone i po zalogowaniu można przejść do procesu rezerwacji. Ostatnim etapem jest wybranie daty i godziny wizyty. Po dogonieniu rezerwacji na nasz adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem.